Killzone 2 málem dostala Move port
Nakonec ale zvítězila Killzone 3.
Moc nechybělo a Killzone 2 se mohla dočkat svého vlastního portu pro pohybový ovladač Move. Když vývojáři v Guerrilla Games dostali první prototypy Move, napadlo je vytvořit speciální verzi Killzone 2, kde by hráč neovládal pohyb postavy, ale pouze střelbu. „Byla to příležitost jak udělat hru přístupnější hráčům, kteří mají problémy se standardním ovladačem," řekl Tommy de Roos, hlavní programátor Guerrilla Games v rozhovoru pro Ars Technica.
„Naším prvním nápadem bylo vytvořit verzi Killzone 2, kde by hráč neovládal pohyb, pouze střelbu. Pak jsme si ale uvědomili, kolik práce by to bylo, protože bychom museli veškerou akci přeskriptovat, tak jsme se rozhodli proti," dodal Roos.
Killzone 2 tak Move minulo, ovšem z použití Move v Killzone 3 je Sony natolik spokojená, že požádala Guerrilla Games, aby se o své znalosti podělili s ostatními studii. Roos potvrdil, že Guerrillu už kontaktovalo několik studií, které se od nich budou učit správnou implementaci Move do her. „Určitě si ale myslím, že v této oblasti se dá stále pořád udělat spousta pokroků," uzavřel Roos.