Killing Floor 2 oznámeno
S nejkomplikovanějším systémem zranění nepřátel.
Pamatujete ještě na kooperativní survival FPS horor s vlnami nepřátel, s nímž Tripwire Interactive známí spíš díky Red Orchestra v roce 2009 vyšlapávali cestičku hrám šiřeným jen digitální distribucí? Dnes toto padesátičlenné studio oznámilo Killing Floor 2, o němž říká, že je to jeho první projekt vyvinutý s rozumně velkým týmem i rozpočtem, na rozdíl od jedničky v pár lidech, které se přesto prodalo 2,5 milionu kusů.
Pokračování má mít podle odhalení na PC Gameru nejsložitější systém zranění, jaký kdy ve hrách byl. Každý vystřelený mozek z hlavy, každá utržená noha a krvavý šrám mají být unikátní, bez opakování se během postupu hrou.
Veškeré animace zbraní i soubojů na blízko z vlastních očí nebo third-person perspektivy byly už tentokrát snímány za pomoci motion-capture, aby vypadaly co nejvíce zvráceně.
Odehrává se v temných a opuštěných ulicích Paříže nedaleko Eiffelovky, kde za své úsilí dostanete peníze a za ně si koupíte lepší výbavu, takže ve své podstatě jde o jednoduchou hru.
Killing Floor 2 pro PC má přijít na Steam Early Access a SteamOS už brzy.