Když se Activision domluví s celebritami na "vtipné" propagaci Call of Duty
WTF spoty.
V reklamní branži často platí, že čím je něco - odpusťte nám - debilnější, tím to lépe zabírá, lidé to masivně sdílejí a mluví se o tom pak všude více než o něčem obyčejném, tuctovém, nebo originálním až nápaditém.
A tak se Activision domluvili s různými celebritami a YouTubery, aby společně spáchali kraťoučké spoty na brzké Call of Duty: Black Ops 4 (Alza.cz), čímž se jako podtrhne komunita a vtipnost hry.
Jedním z nich je kontroverzní americký rapper Post Malone, který se zde cítí být rockovou hvězdou, ačkoli dle mnohých postrádá jakýkoli talent. Doprovázejí to sladěné scény ze hry s krabem či vrtulníkem, aneb více WTF reklamu na hru letos na podzim jen těžko pohledáte:
V dalších spotech z této série #CodNation uvidíte dva vrtulníky, mužský a ženský, jak provádějí námluvy. Co je to útok kloboukem. Jak vypadá nejkratší účinkování v režimu Blackout. Nebo abyste za sebou vždy zavírali dveře na záchod.