Při výměně Xbox One si Microsoft na kartě zablokuje částku jako za druhou konzoli
Musíte mít dost peněz, pokud na výměnu spěcháte.
Microsoft poněkud komplikuje výměnu porouchaných Xbox One konzolí. Nejenže pokud máte rozbitý gamepad, napájecí cihlu nebo Kinect, musíte je posílat na vlastní náklady do České republiky, ať jde kdekoli v Evropě, ale i výměna samotné rozbité konzole je trochu komplikovaná.
Zejména pak, pokud na výměnu dost spěcháte, což čerství majitelé Xbox One asi spěchají.
Pokud obdržíte Xbox One a zjistíte, že je porouchaný, máte v podstatě dvě možnosti. Buďto pošlete svou konzoli do Microsoftu a oni vám následně pošlou novou, což může trvat 14 dní. Druhou možností je, že vám rovnou pošlou novou konzoli, ale pouze pokud jim dáte data ke své kreditní kartě, na které vám zablokují částku na novou konzoli. Pak máte dalších 14 dní na to poslat jim zpátky svou porouchanou a až poté vám částku z účtu odblokují.
V tom druhém případě je možné obdržet novou konzoli do dvou dnů, ale na účtu se nedostanete k více než 10 tisícům v blokacích.
Na jednu stranu se to dá pochopit, protože by mohli služby lidé zneužívat, aby získali jednu konzoli zdarma, pokud by ta jejich ve skutečnosti vůbec nebyla porouchaná a neposlali ji zpět. Taková oprava se ale lidem dost prodraží. Alespoň dočasně.
Samozřejmě, dalším řešením je reklamovat Xbox One přímo u obchodníka, u kterého jste si konzoli koupili, ale i tam se reklamace dost prodlouží.