Každý se může stát legendou na dvou kolech díky MotoGP 23
Nový design režimu kariéry.
Milestone a Dorna Sports S.L. odhalují nový design režimu kariéry v MotoGP 23, který byl vždy jedním z nejdůležitějších prvků videoherní značky MotoGP. Letos přichází s obnoveným a ještě realističtějším, dynamickým a sociálním vzorcem. Tuto funkci si bude moct zcela užít každý díky novým neurálním pomůckám a systému, kde se realismus potkává s přístupností v dokonalé rovnováze.
SYSTÉM NEURÁLNÍCH POMŮCEK - velmi očekávaná funkce hry pomůže začátečníkům naučit se základy jízdy díky pokročilému systému s podporou UI na základě technologie neurálních sítí. Tato inovativní funkce pomůže závodníkům s bržděním, zrychlováním a ovládáním a představí plynulý a podmanivější jízdní zážitek. Systém byl pečlivě kalibrován, aby si ho mohl užít každý, zatímco hráčům, kteří chtějí hru mistrovsky ovládnout, nabídne ty nejlepší nástroje na zlepšení závodního stylu a výkonu MotoGP™ Academy. Podrobné popisy budou hráče provázet na trati a naučí je, jak projet každou sekci rychleji a efektivněji.
PŘÍSTUPNÁ KARIÉRA - Ve hře MotoGP 23 začíná režim kariéry na konci šampionátu Moto3™. Tyto motorky, které se oproti strojům z MotoGP™ dají zvládnout snadněji, umožní hráčům seznámit se s mechanismy této nové edice. Na základě výsledků budou moci hráči zůstat na další sezónu ve stejné kategorii nebo postoupit do Moto2™, či snad dokonce skočit ještě výš a závodit přímo v MotoGP™. Tato funkce uspokojí ty, kteří si chtějí užít veškeré fyzikální vlastnosti motorek a soutěžit proti závodníkům ve všech třech kategoriích, tak i hráče, kteří raději přeskočí přímo do vyšší třídy. Před každou sezónou si hráči budou moct vybrat, jestli chtějí závodit v rámci krátkého kalendáře na 10 kol, anebo v oficiálním kalendáři, který zahrnuje všech 21* kol světového šampionátu.
PŘELOMOVÉ BODY: Letošní ročník představuje přelomové body, což jsou okamžiky klíčových rozhodnutí ve hře, které budou mít dopad na kariéru hráčů. Během každé sezóny hráči narazí na celou řadu situací, přičemž v každé budou muset dosáhnout jiného cíle. Podle výsledků na trati se každá kariérní dráha vydá jiným směrem; například od počátečních testů po letní přestávku se hráči na základě svých výsledků budou moct rozhodnout, jestli obnoví smlouvu se stejným týmem, zůstanou ve své třídě, anebo postoupí výš. Úkoly nebudou spočívat jen ve vyhrávání závodů, ale také budou mít vliv na rozvoj motorky a umožní hráčům užít si nuance hry. Tento nový design kariéry proto nabídne dlouhodobé výzvy, které si budete moct užít pouze v rámci hraní více sezón a objevování veškerého herního obsahu.
ZODPOVĚDNÁ SOCIÁLNÍ SÍŤ: Inovativní režim kariéry, který přesouvá pozornost z manažera týmu na závodníka. Režim kariéry se přizpůsobuje výkonu hráčů a zahrnuje fiktivní sociální síť, která klade důraz na digitální osobnost jejich alter ega. Příběh hry zahrnuje komentáře od konkurenčních závodníků s vazbou na úkoly v rámci kariéry. Společenské chování hráčů bude mít dopad na reakci umělé inteligence během závodu.
Například pokud budou hráči na trati příliš agresivní, soupeři je možná požádají, aby se chovali spořádaněji. Hráči nyní budou mít možnost žádosti vyhovět nebo odpovědět agresivně, ovšem mohou riskovat vyhrocenou rivalitu. Tento prvek povede k různým úrovním soutěživosti, což bude mít dopad na hratelnost. Negativní vztah s ostatními závodníky v dlouhodobém měřítku ztíží uzavírání spojenectví. Hra se nakonec soustředí na následky sociálních interakcí v závodním světě.
TÝMOVÁ DYNAMIKA: Mít dobrou reputaci je ve hře MotoGP™23 klíčové, protože má vliv nejen na způsob, jakým reagují ostatní závodníci, ale také na úkoly, které hráčům bude zadávat jejich tým. A pozor: pokud je nesplníte, na konci sezóny vás mohou vyhodit! Hra navíc nabízí realističtější přístup při vstupu do týmu, jelikož k dispozici jsou pouze dvě místa, takže hráči budou muset soutěžit s oficiálními závodníky a prokázat svoje schopnosti. Pokud například budou chtít vstoupit do týmu Ducati, budou muset hráči nejdřív prokázat své schopnosti u satelitních týmů jako Team Gresini MotoGP, Pramac Racing nebo VR46 Racing. Dalším příkladem nové dynamiky, která bude charakterizovat nový design režimu kariéry, jsou nově zapsané týmy, jako třeba GasGas Factory Racing, jejichž obecným cílem bude umístit se na konci šampionátu mezi první patnáctkou. Pokud si hráči povedou lépe a dostanou se do letní přestávky do první desítky, hra jim nabídne přelomový bod a hráči budou mít možnost získat stejná vylepšení rozvoje motorky jako u oficiálního týmu KTM.
INTELIGENTNÍ VÝVOJ: Ve hře je první závodník v každém týmu odpovědný za rozvoj motorky. Aby se jim dostalo sluchu, budou muset hráči nejdřív předvést, že jim role druhého závodníka prostě nestačí. Přelomové body hráčům umožní vyšplhat se po žebříčku a řídit technický vývoj týmu během testů. Tohle se rovněž týká počítačem řízených týmů, jejichž motorky začínají se základními parametry a rozvíjejí se podle technologického pokroku, což může mít za následek nepředvídatelný dopad na hodnocení v každé sezóně. Jakmile hráči zaujmou roli prvního závodníka, budou muset analyzovat nejen svůj výkon, ale také výkon těch nejsoutěživějších rivalů a naučit se řídit technický rozvoj. Díky čtení sociálních sítí a komentářů ve hře MotoGP™23 budou muset hráči poznat, na koho si mají dát pozor. Soupeři budou svůj výkon pokaždé změnit na základě motorky, na které závodí, a toho, jak skončili v předchozí sezóně. Tohle bude mít dopad na hierarchii v rámci jejich týmů, takže každá sezóna bude jiná než ta předchozí.