Každý dungeon ve Skyrimu bude jiný
Žádné generování, všechno ruční práce.
Velké preview v novém čísle Oficiálního Xbox Magazínu odhalilo několik nových informací o dungeonech a obecně o prostředí Skyrimu. Předně se tvůrci chlubí tím, že všechny dungeony ve hře budou unikátní. Na dungeonech v Oblivionu prý pracoval jeden designer, na dungeonech ve Skyrimu jich pracuje osm. V žádném ze 120 dungeonů byste tak neměli narazit na stejná místa či příliš podobné prvky.
Podobně to bude platit i pro venkovní prostředí. Celá příroda byla vytvořena ručně a bude domovem pro spoustu divoké zvěře. Ta by se měla díky novému systému umělé inteligence chovat realisticky. Vývojáři uvedli příklad na smečce vlků. Vlci budou kvůli lovu opouštět své doupě několikrát za den. Když něco zabijí, chvíli u těla zvířete zůstanou. Pokud je v takový moment vyrušíte, budou si svou kořist bránit a nebudou vás honit po celém Skyrimu, tak jako zvířata v Oblivionu.
Bethesda také trochu přiblížila perky, známé například z Falloutu. Ve Skyrimu si budete moci pomocí perků přidat do zbraně například lepší efekt seknutí, který pak způsobí hlubší ránu - oběť tedy bude stačit seknout jednou a počkat na vykrvácení. Tichošlápkové si budou pomocí perků moci ztlumit zvuk našlapování, aby mohli být ještě efektivnější.
Po zabití draka budete moci absorbovat jeho duši, čímž se naučíte nový Dragon Shout. Dragon Shouty budete moci znovu použít vždy po vypršení určitého časového limitu. Tato mocná dračí kouzla budete i nacházet v zapadlých dungeonech, kde budou vyrytá na zdech. Každý Dragon Shout by se pak měl skládat až ze tří slov. Všechny informace můžete najít na fórech Bethesdy, kam je z onoho preview umístili fanoušci.