Karlínské studio Warhorse od září expanduje
Hledá posily na třináct otevřených pozic.
Vývojářská firma Dana Vávry a Martina Klímy, financovaná miliardářem Zdeňkem Bakalou, se začíná poohlížet po nových lidech, kteří by do ní nastoupili už od letošního září. Toto postupné zvýšení stavu dopředu plánovala, což mezi řádky znamená, že nedávná klíčová jednání směřující k nalezení světového vydavatele nejspíš musela dopadnout dobře nebo že jsou na správné cestě. Jinak by si asi studio nemohlo dovolit tak razantně expandovat. Dosud tam pracovalo okolo dvaceti lidí.
"Pokud píšete, modelujete nebo programujete, koukněte na náš web," napsali dnes Warhorse Studios na oficiálním Twitter účtu a odkázali na náborovou stránku na jejich webu.
V současné chvíli tam je vypsáno celkem třináct volných míst: na herního programátora, grafika prostředí, modelů či autora konceptů, dále na animátora postav či prostředí, na skriptéra (technického designéra), scénáristu a konečně i na rešeršistu.
"Nabízíme zajímavé platové podmínky, bonusy za klíčové milníky, profesionální prostředí. Nejsme a nechceme být obřím neosobním molochem s povinnými přesčasy, přebujelou byrokracií a odpustky v podobě kafe zadarmo. Nejsme ovšem ani garážová firma. Pracujeme s ověřenou licencovanou technologií a sázíme na zkušenosti, týmovou práci a jasnou vizi, která je úměrná našim možnostem," informují Warhorse potenciální uchazeče o práci v jejich karlínských kancelářích, kam většinou vyžadují pravidelně docházet.
Pokud si projdete inzeráty na jednotlivé pracovní pozice, dozvíte se o dosud neoznámeném středověkém RPG s Janem Žižkou pár nových drobků. Třeba že v něm budou i zvířata, že stále sází na licencovaný CryEngine. Nebo že si bude hodně zakládat na akurátních historických podkladech, jelikož rešeršista shánět těžko dostupné informace v muzeích a po knihovnách. Po scénárístovi se zase chce slušný přehled, protože se "jedná o historické RPG, které se snaží respektovat fakta, což vznáší nároky i na studium dobových reálií." Inzeráty také často zdůrazňují, že noví zaměstnanci musejí důsledně respektovat vizi hry, jinými slovy, aby ani nepomysleli na to, že by přespříliš prosazovali své názory.
Více o projektu Warhorse v našem kompletním zpravodajství, kde jsou i nějaké obrázky či videa.