Kampaň Star Wars Battlefront by prý nikdo nehrál
EA to mají zjištěné.
Když byla hra oznámena, absence singleplayerového příběhu byla jedním z důvodů, kvůli nimž se na tvůrce snesla kritika. Nyní svůj postoj poprvé blíže vysvětlili.
"Pravdou je, že pouze velmi málo lidí hraje u takového typu her, jako Star Wars Battlefront, singleplayerovou kampaň. Taková jsou naše data," otevřeně prohlásil provozní ředitel EA Peter Moore pro GameSpot.
Je to poněkud překvapivé, protože do řady jiných posledních her byla naopak hra pro jednoho hráče (příběh) dodatečně doplněna, aby se zvýšila její hodnota (má se za to, že takové hry se pak lépe prodávají). Jiné firmy to tedy vnímají odlišně, váží si i každého hráče singlu a myslí na něj, kdežto pro EA jsou u těch nejpopulárnějších FPS čísla singlu asi jen kapkou v moři.
Zjevně čerpají ze statistik u minulých Battlefieldů, které obsahovaly poměrně krátkou kampaň, takovou jednohubku, ke které se hráč už později nevrátil a prý měla sloužit jen jako trénink. Zároveň s ní vývojáři měli strašně moc práce, když se ale podívali na počet hodin strávených online, asi se zdálo, že to nestojí za to (v SW Battlefront tak bude jen hra proti botům).
Moore dále pro GS řekl, že pokud by se později ukázalo, že se spletli, nijak extra by je to netrápilo, jelikož se herní průmysl velmi rychle mění: "Takové věci si nemůžete zpětně vyčítat. Podívejte se na Star Wars The Old Republic, když jsme ho navrhovali, frčel model předplatného, ale než byla hra dokončena, situace se za tři roky změnila a museli jsme model změnit na Free-2-Play s mikrotransakcemi."
Star Wars Battlefront vyjde koncem listopadu pro PC, PS4 a X1 - rezervujte na Alza.cz.