Skip to main content

Každá PS4 exkluzivita od Sony prodala milion kusů

Sílí důkazy o PS4 portu Beyond + videa z bety DriveClub s počasím.

Když má něco deset milionů lidí, hned jde vše snáz a ani se nemusíte tak přetrhnout s hrami, protože je všichni budou stejnak kupovat jako rohlíky. Zhruba takové poučení si člověk odnáší z aktuálního pochlubení se prezidentem Sony na konferenci v Tokiu.

Každá její dosavadní PS4 exkluzivita už dokázala prodat milion kusů. Jak startovní kousky, nízko hodnocený Knack a obsahově slabší Killzone: Shadow Fall, tak jarní inFamous Second Son, přestože jeho část obsahu vyšla až dodatečně.

Nově se do tohoto klubu úspěšných first-party her přidalo The Last of Us: Remastered, které od vydání koncem července už rovněž dokázalo pokořit milník milionu kusů (PS3 originál je na 8 milionech). Pokud něco nepopletl tlumočník z japonštiny, dokonce do toho mají být započítány jen krabicovky remaku, takže digitálky by to číslo ještě výrazně navýšily.

Shuhei Yoshida zdůraznil, že odbyt krabicovek pro PS4 je nadále velmi silný, takže je nehodlají opouštět. Do konce letošního roku vyjdou ještě dvě AAA PS4 hry - DriveClub a LittleBigPlanet 3, kde by ten milion také mohl padnout. Z uzavřené bety první jmenované hry tu máme několik pěkných videí, které ukazují dodatečně přidané efekty počasí:

Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube

Poslední dny rovněž sílí hlasy o převodu loňského Beyond: Two Souls z PS3: objevil se totiž výčet trofejí ze zatím nepotvrzené PS4 verze, totožný jako v originálu. Navázal tak na jarní zvěsti a nahození obchodů.

Read this next