K zubnímu kartáčku dostanete přídavné atrakce do SimCity
Neptejte se nás na souvislost.
Tou nabíjecí stanicí Nissanu pro ekologická auta ve hře to neskončilo, EA i nadále pokračují v reklamních přídavcích pro SimCity. Každý, kdo si minimálně v Americe koupí vybrané produkty pro ústní hygienu od značek Oral-B a Crest, najde v balení kód opravňující ke stažení DLC do SimCity s názvem "balíček atrakcí" (Attractions Set).
Konkrétně jde o atrakce nazvané: Giant Garden Gnome, Dolly the Dinosaur, Llarry the Llama, MaxisMan Statue a the World's Largest Ball of Twine. Pokud je umístíte do svého města, zvýší se spokojenost jeho obyvatel a také budou sloužit jako výletní destinace pro turisty.
Pokud jste si pořídili zubní kartáček a o SimCity nestojíte, dá se "odměna" využít i coby sleva pěti dolarů při nákupu z Originu nebo pro měnu SimCash v The Sims Social. Kotaku také zjistilo, že kód k tomuto DLC se dá získat i zasláním ručně napsané pohlednice do EA.
Aneb ze SimCity se namísto dlouhodobé a propracované hry čím dál více stává spíš reklamní platforma, kdy ta od Nissanu se ještě dala pochopit vzhledem k příbuznému tématu a způsobu implementace do města, ale jakou mají souvislost turistické destinace a zubní kartáčky, to se nás neptejte.
Nicméně už jen vaším čtením této zprávy splnila reklama na Oral-B svůj účel pro zviditelnění u hráčů na jedničku. A naopak zákazníci obchodů s elektrem se takto možná poprvé dozví o existenci SimCity či Originu. Chytré to hlavičky pracují v marketingu centrály EA, nicméně za rok se nesmí divit, až zase něco vyhrají.