Skip to main content

Již třetí studio má dodělat Rollercoaster Tycoon World

Zjevné problémy.

Když se uprostřed vývoje musí vyměnit vývojářské studio, není to dobrá vizitka a signalizuje to potíže. Ale co když se během tvorby hry vystřídá autor hned dvakrát?

Právě to učinili Atari se simulací zábavního parku RollerCoaster Tycoon World. Nejprve vloni na podzim změnili Pipeworks na Area 52 Games, kterým projekt nyní vzali a dali ho zase někomu jinému.

Producent to oznámil na blogu, kde však odmítá specifikovat jméno studia, aby ho nerušil od dokončování důležitého milníku pro celou hru. Předešlé tvůrce prý "fanoušci" po nehezkém videu zahrnuli emaily, příspěvky na sociálních sítí, dokonce i telefonáty, což je znervózňovalo.

První PC pokračování Rollercoaster Tycoon pro deseti letech má některé z jejich žádostí vyslyšet a nyní jsou implementovány. Jak bylo slíbeno, pomoci k hezčí grafice má také přechod na Unity 5 engine, který zařídí více objektů na scéně, polygony i simulace. Jakmile prý bude hotova nová ukázka hry, už na tzv. next-gen enginu, hned nám bude ukázána. Datem vydání je momentálně konec letošního roku.

Read this next