Jen 3 procenta lidí si koupily Super Mario Run
Z 90 milionů downloadů.
Za promarněnou příležitost považují komentátoři převod slavného instalatéra pro iPhone a iPad. Analytici, kteří mu dopředu věštili nevalné vyhlídky, se tak moc nepletli.
Odhad Newzoo citovaný prestižním listem Wall Street Journal mluví o tržbách "jen" 30 milionů dolarů za úvodní dva týdny.
To je rozhodně méně, než se u tak silné značky čekalo. Pro srovnání, Pokémon GO za měsíc vygeneroval 200 milionů dolarů. Na druhou stranu, u mobilních her podobně nízká konverze bývá, viz 1,7 % či 2 % u jiných předních výrobců.
Vzhledem k 90 milionům downloadů zkušebky si tedy plnou verzi Super Mario Run odemkly jen 3 miliony uživatelů, což není tolik. Ostatní patrně brzdila vysoká vstupní hranice 10 dolarů, případně možná požadavek být neustále připojen k internetu.
Hlavní překážkou k větším výnosům je dle mnohých zvolený Free-2-Try model s možností odemčení zbytku obsahu, jediný způsob monetizace ze strany Nintenda. Nabízí se přitom spousta jiných mikrotransakcí, které by se u takového žánru jistě snadno naroubovaly do designu.