Skip to main content

Jednoho dne se klient Overwatch a Overwatch 2 spojí

+ různé názory ve vedení Blizzardu.

O revolučním, nevšedním kroku spojit komunitu prvního a druhého dílu už tu šla řeč v souvislosti s těžkým přesvědčováním vedení Blizzardu.

Nyní se k tomu objevily další informace díky rozhovoru pro Kotaku.

Jednoho dne prý nastane doba, kdy se Overwatch 1 a Overwatch 2 spojí do jednoho herního klienta, aby obě hry poskytly ten samý PvP zážitek a aby hráči jedničky neměli smůlu po vypnutí serverů.

Ředitel tvůrců Jeff Kaplan vysvětlil, že prý to bude důležité z kompetitivního pohledu: "Cílem je zabránit fragmentaci komunity a aby mohl kdokoli získat výhodu nad ostatními při soupeření."

Hráči prý budou moci soupeřit v obou hrách za těch samých podmínek, aniž by se řešil výkon v důsledku technických rozdílů mezi oběma tituly (inovovaný engine atd.).

Blizzard se prý bude snažit, aby to nedopadlo tak, že někomu běží hra plynuleji, protože má rozdílnou verzi enginu (čtěte: koupenou dvojku). Přiznal také, že vývoj pokračování trochu zpomalil přísun nového obsahu do jedničky, ale ta prý bude dostávat "smysluplné aktualizace" až do příchodu dvojky (neznámo kdy).

Kaplan se coby viceprezident Blizzardu také pro The Washington Post nechal slyšet, že by rád viděl, pokud by Blitzchung (ten příliš mluvící progamer Hearthstone o osvobození Hong Kongu od Číny) měl zmírněný či eliminovaný trest. Je prý příznivcem svobody projevu a považuje to za klíčové, ocenil aspoň to, že mu studio dalo tu peněžní odměnu.

Prý došlo k potrestání příliš zbrkle. Když řeší tresty pro hráče Overwatch v jeho lize, obvykle jim rozhodování zabere tři až čtyři dny.

Read this next