Jedno procento z tržeb příštích Gearsů půjde na sebevraždy
Charitativní akce Microsoftu.
Následník Gears 5 ještě není oficiálně ohlášen, ale není pochyb o tom, že na něm studio The Coalition potají dělá, za pomoci Unreal Engine 5 (vedle asistence se State of Decay 3), viz i některá starší tech-dema či podobné pokusy.
Microsoftu to však nezabránilo v připojení se ke charitativním akcím, které se týkají sebevražd. Těch je každý rok celosvětově spácháno na 700 tisíc a jde o čtvrtý nejčastější důvod smrti u věkové skupiny od 19 do 19 lety.
Před pár dny, přesně 10. září, totiž nastal World Suicide Prevention Day, tedy den věnovaný prevencím sebevražd. A právě o tom to je.
Výrobce Gears of War věnuje celé jedno procento tržeb z příštího dílu série na aktivity spojené se snahami zabránit sebevraždám. Zahrne pod to i výnosy z prodeje merchandise.
Akce, součást kampaně "Nikdy nebojujte sami", probíhá ve spolupráci s Crisis Text Line a existuje i kvůli tomu, že počet sebevražd v USA poslední dobou stoupá. Má jít o několikaletou aktivitu, od které si slibují dopad na skutečný svět.
V roce 2021 tam proběhlo 1,3 milionu konverzací s píšícími lidmi, kteří zápasili s osamělostí, depresí, úzkostí a sebevražednými sklony.