Je toto nový slogan PlayStation, která právě propouštěla?
V Evropě prý netušili ani o odhalení PS5.
V ten samý den, kdy došlo k odhalení termínu a názvu PlayStation 5, kvůli čemuž mimochodem klesla hodnota akcií řetězce GameStop, se měly dít nehezké události v evropské pobočce Sony.
Jak reportují VGC, američtí šéfové prý měli navštívit londýnské kanceláře Sony Interactive Entertainment Europe, aby tam oznámili propouštění a restrukturalizaci několika divizí, včetně PR a marketingu. Podobné kroky prý byly učiněny v americkém kreativním týmu. Někteří zaměstnanci potvrdili výpověď na Twitteru, jiným byla dána možnost přejít na jinou pozici.
Dle zdrojů VGC se má situace tak, že americká Sony prý získává čím dál větší moc nad globálním směřováním Sony, což koresponduje se změnami z minulého dubna. Jako příklad uvádí, že její evropští kolegové ani dopředu nevěděli o úterním zveřejnění těch detailů o PlayStation 5, poprvé se o tom prý dočetli až na Wired či PS Blogu.
Doposud to mělo fungovat tak, že regionální pobočky měly docela velkou autonomii a mohly rozhodovat o svých hrách i marketingu, což PlayStation Europe umožnilo přinést hity jako LittleBigPlanet, Killzone, Wipeout, SingStar či řadu VR titulů, připomíná britský Eurogamer a varuje, že v Evropě mohou mít nižší vliv na veškeré dění okolo příchodu PS5.
Související zprávou je nález ThePlayStation Brahs ohledně možného nového sloganu PlayStation.
Dosud se všude, tzn. v TV reklamách či na billboardech a bannerech používalo "Greatness Awaits", případně "Live in your world. Play in ours".
Avšak podle záhlaví plakátu k právě vycházející exkluzivní hře Concrete Genie se zdá, že by se tím novým sloganem mohlo stát něco jiného: "Be amazing. Be amazed. Be PlayStation" (ikony tlačítek na ovladači konzole).
Bylo by ale bláhové si myslet, že snad jde o slogan PS5, ten jistě bude nový, až příští Vánoce přijde na trh.