Skip to main content

Je to maratón, ne sprint, hlásá tvůrce Lawbreakers

K těm málo hráčům.

Nebyl to úplně nejpovedenější start. Vedle problémů s trháním PS4 verze (již vyřešeno) trápí čerstvě vydanou finální verzi Lawbreakers hlavně nízký počet hráčů. Ve špičce to bylo jen asi 1500 lidí naráz, což je ještě méně, než kolik měl neúspěšný Battleborn od Gearboxu.

Veterán z Epicu, Cliff Bleszinski nyní v Boss Key Productions, který naposledy stál u Gears of War 3, však nepropadá depresi. Poskytl Eurogameru obsáhlý rozhovor, kde se k nepříjemným věcem okolo jejich arénové střílečky postavil čelem:

"Vnímáme tuto hru jako maratón, nikoli jako sprint. Raději mám nepřehypovanou hru, která pomalu roste a lidé ji chválí, než něco, co vyleze s velkým rozruchem a pak jsou na to negativní ohlasy."

CliffyB si myslí, že PC hráči na Steamu jsou dost "šetřílkové" (oproti konzolistům), takže zaujmout je poměrem cena/výkon není úplně snadné. Přesto tam Lawbreakers mají z 90 procent pozitivní uživatelské recenze. Prý je pyšný na to, že během uplynulých tří let vytvořili komunitu, která hru i autory zbožňuje.

"Vzpomeňte na začátky League of Legends, také to byla nejprve malá věc coby mod pro Warcraft 3, než se z ní vyklubal fenomén. Tohle je naše cesta, taková AA hra. Přijde mi to lepší než mít miliardu hráčů v úvodní měsíc, z nichž pak většina rychle opadne a za rok to už nikdo neřeší, protože vyjde pokračování," uvedl v narážce na For Honor od UbiSoftu.

Na opravě PS4 verze prý dělal tým programátorů šestnáct hodin v kuse, než se mu to povedlo vyřešit. Do budoucna chystají další, desátou postavu, a dvě nové mapy, které jsou z 99 procent hotové. Teprve ve fázi prvotních příprav jsou skiny a modely dalších postav, možná i další herní režim, ale to je spíš otázka několika měsíců.

Watch on YouTube

Read this next