Je neúspěšné APB na prodej?
Aktualizováno o vyjádření vývojářů.
Skotští Realtime Worlds jsou zřejmě ve velkých problémech. Nepotvrzené zdroje tvrdí, že celý tým za nově oznámenou sociální hrou Project: MyWorld byl propuštěn a APB samotné je prý na prodej.
Realtime přitom říkali, že po vydání APB se počet vývojářů ještě zvýší, aby bylo APB řádně podporováno, aby do hry neustále přibýval čerstvý obsah a v plánu byl také „agresivní marketing."
Dave Jones, jeden z hlavních mozků za celým APB a Realtime Worlds si krátce po vydání APB stěžoval na spousty chyb v recenzích a především na nepochopení a obrovská očekávání hráčů.
APB měla hráče mimo jiné zaujmout i netradičním platebním modelem, kdy si hru šlo předplatit jak na určité období, tak zakoupit i hodiny. Některé části hry navíc byly zdarma. APB ovšem nezaujala nejen hráče, ale ani kritiky. Průměrná hodnocení se pohybovala pouze lehce nad průměrem a hra velkou nevýhodou hry byly i velké hardwarové nároky.
Uvidíme, jak se bude situace v Realtime Worlds dále vyvíjet a jestli se tyto spekulace potvrdí.
Aktualizace: Realtime Worlds se vyjádřili ke svému současnému stavu následovně:
"V návaznosti na tiskovou zprávu ze dne 7. července, oznamující restrukturalizaci studia po vydání APB a očekávané propouštění, 30 denní období konzultací s dotčenými zaměstnanci skončilo."
"Podpůrná infrastruktura pro hru se po vydání nevyhnutelně mění a ti zaměstnanci, kteří nemohli být přesunuti na nové projekty v odděleních umění, zvuku, kódování, designu, produkce a oddělení kvality museli být s lítostí propuštěni."
"APB zůstává naším primárním vývojovým zaměřením a jsme zcela oddání jak hře, tak i jejím hráčům."