Skip to main content

Jaký bude God of War 2?

První střípky od grafika.

Na víkendovou akci Game Access se do Brna nachomýtl Nate Stephens, který vede výtvarné týmy pro prostředí a nasvícení v Sony Santa Monica.

Slovenský Sector s tímto tvůrcem úspěšného God of War (Alza.cz) spáchal rozhovor, kde se samozřejmě nemohl nezeptat na jejich plány s pokračováním. To zatím nebylo oficiálně oznámeno, avšak jeho vznik je jistý.

Stephens řekl, že God of War 2, nebo jakkoli se bude jmenovat, má být větší a delší, což vyvolalo smíšené reakce, protože už stávající hra je možná až zbytečně dlouhá:

"Stále chceme byť God of War. Čo tým chcem povedať je, že hneď prvý súboj v tejto hre, keď bojujete s „Cudzincom", je to naozaj epický súboj. Končí tým, že zničíte celé prostredie, v ktorom bojujete. To bolo naozaj ťažké vytvoriť, sám som pracoval na nasvietení v tejto lokalite a bolo super náročné spracovať ho tam. Ak budeme mať stret s Thorom alebo s Odinom, musí byť väčší ako toto, lepší ako toto. Táto hra bola veľmi dobrá, ale myslíme si, že to dokážeme ešte lepšie, samozrejme, musí to byť ešte trochu väčšie, o 10% krajšie. Takže ak budeme robiť ďalšiu hru - nikto vlastne zatiaľ nepovedal, že to robíme - bude väčšia, lepšia, dlhšia."

Vývoj rebootovaného dílu prý nebyl jednoduchý, protože zpočátku neměli k dispozici PS4 Pro a tak nepracovali s texturami ve 4K kvalitě, což jim prý přidělalo nějakou práci ke konci, ale zase díky tomu mohou být spokojeni i majitelé základního modelu PS4, jemuž programátoři vše ušili na míru.

Read this next