Jaký bude God of War 2?
První střípky od grafika.
Na víkendovou akci Game Access se do Brna nachomýtl Nate Stephens, který vede výtvarné týmy pro prostředí a nasvícení v Sony Santa Monica.
Slovenský Sector s tímto tvůrcem úspěšného God of War (Alza.cz) spáchal rozhovor, kde se samozřejmě nemohl nezeptat na jejich plány s pokračováním. To zatím nebylo oficiálně oznámeno, avšak jeho vznik je jistý.
Stephens řekl, že God of War 2, nebo jakkoli se bude jmenovat, má být větší a delší, což vyvolalo smíšené reakce, protože už stávající hra je možná až zbytečně dlouhá:
"Stále chceme byť God of War. Čo tým chcem povedať je, že hneď prvý súboj v tejto hre, keď bojujete s „Cudzincom", je to naozaj epický súboj. Končí tým, že zničíte celé prostredie, v ktorom bojujete. To bolo naozaj ťažké vytvoriť, sám som pracoval na nasvietení v tejto lokalite a bolo super náročné spracovať ho tam. Ak budeme mať stret s Thorom alebo s Odinom, musí byť väčší ako toto, lepší ako toto. Táto hra bola veľmi dobrá, ale myslíme si, že to dokážeme ešte lepšie, samozrejme, musí to byť ešte trochu väčšie, o 10% krajšie. Takže ak budeme robiť ďalšiu hru - nikto vlastne zatiaľ nepovedal, že to robíme - bude väčšia, lepšia, dlhšia."
Vývoj rebootovaného dílu prý nebyl jednoduchý, protože zpočátku neměli k dispozici PS4 Pro a tak nepracovali s texturami ve 4K kvalitě, což jim prý přidělalo nějakou práci ke konci, ale zase díky tomu mohou být spokojeni i majitelé základního modelu PS4, jemuž programátoři vše ušili na míru.