Skip to main content

Jaké budou v inFamous: Second Son morální volby?

Nelze si jen vybrat, zda budete hodný nebo zlý.

V prvních dvou dílech inFamous jste měli různá morální rozhodnutí, která hru ovlivňovala. Nejinak tomu bude i v novince Second Son na PlayStation 4.

Kreativní ředitel Sucker Punch Nate Fox řekl o morálním systému v nejnovějším dílu toto: "Delsin je zcela nová postava, je zde nový příběh a hráči tedy začínají od nuly. Jde o Delsinův původní příběh a jelikož naše hra umožňuje vybrat si, zda budete hodný nebo zlý, sami rozhodujete, jak bude vyrůstat a jak to bude ovlivňovat lidi okolo něj."

Začínat budete neutrálně a postupem času se z vás může stát buďto hrdina nebo antihrdina. Podle toho se také bude měnit příběh a to, jak se vyvíjejí superschopnosti vaší postavy.

"Když získá schopnosti, stane se dost slavným. Lidé se ho obávají, je to bioterorista a je ve městě, kde ho chce každý strčit do klece. Znamená to, že každou jeho akci všichni lidé sledují." Proto i každé malé rozhodnutí může mít dalekosáhlé následky.

Uvádí i některé příklady. "Někdo se vám může v průběhu souboje vzdát a dá ruce nahoru. Můžete je brutálně popravit, nebo je složit živé. Víte, jak je složité složit všechny živé? Ale když to uděláte, budete se cítit jako superhrdina."

Podle něj je vybrat si to, zda budete hodným hrdinou nebo zlým antihrdinou jednoduché. Důležité ale je, jak se budete ve skutečnosti chovat.

Read this next