Skip to main content

Jaká je budoucnost série Homefront?

Přídavky do MP mají soupeřit s Battlefield 3.

Danny Bilson z THQ udělal poměrně obsáhlý rozhovor se serverem IGN, ve kterém se rozpovídal o přijetí Homefrontu a také o budoucnosti této plánované série.

"Se sérií Homefront máme v následujících několika měsících opravdu hodně plánů," prozradil. "Jsou dost zajímavé a unikátní. Hodláme vylepšit náš online multiplayer pomocí velkých stahovatelných přídavků, které jsme ještě neoznámili. Brzy vyjde Battlefield 3 a zase pořádně zvednou laťku. Takže musíme hodně přemýšlet o našem obsahu, protože konkurence vypadá skvěle."

Rozpovídal se také o přijetí Homefrontu, který sice neměl úplně nadšené recenze, ale během prvního týdne se ho prodalo jeden milion kopií a dodnes má na kontě celosvětově výborných 2,4 milionů kopií. "Milion prodaných kopií pro novou herní sérii je úžasný," řekl. Odmítl se ale vyjádřit k tomu, že aby THQ na hře vydělalo, musí se prodat dva miliony kopií, jak stálo v jednom starším článku L. A. Times. "O konkrétních číslech bude mluvit šéf THQ Brian Farrell v květnu na konferenci pro investory."

Vyjádřil se také k negativním recenzím. "Už když jsme si sedli s lidmi z Kaosu [vývojáři Homefront - pozn. red.], říkal jsem jim, že budeme bojovat s těmi nejlepšími. Nemusíme je překonat, ale musíme s nimi držet krok. To jsme dokázali. Jsem rád, že ta hodnocení Homefrontu tak skáčou? Nejsem. Ale je více než dvacet recenzí, které mají na Metacritic hodnocení přes 80. Čtu je všechny, abych věděl, co vylepšit a příště dostal 100. Jasně, to je vždycky náš cíl."

Nemyslí si ale, že by hodnocení her typu Homefrontu nějak výrazně ovlivňovalo prodeje. "Je to důležité u tvrdého herního publika. U masového titulu typu Homefrontu hodnocení v recenzích zase tak důležité není, podobně jako je tomu u filmů. Buď se lidem líbí ten nápad a koncept, nebo ne."

Read this next