Jak zařídit, aby Hitman: Absolution nedohrála jen pětina lidí?
Šéf vývojářů o tom přemýšlí a na hře to je znát.
Problematika nedokončování her naprostou většinou hráčů je všeobecně známá od dob, co se zavedly online monitorování postupu Half-Life 2 nebo cloudové systémy pro uchování uložených pozic. Vývojáře to samozřejmě velmi trápí, protože málokoho asi baví dělat cokoli zbytečně. Nyní se na toto téma vyjádřil šéf tvůrců Hitman: Absolution.
"Je strašné vědět, že pouze dvacet procent hráčů uvidí poslední level. Běžný hráč pravděpodobně hru nikdy nedohraje, což je smutné. Nebo ji dohraje pouze jednou, přestože je navržena pro opakované hraní," obecně řekl Tore Blystad z IO Interactive pro OPM.
Jak dodal, proto u Hitman: Absolution mnohem více sledují chování hráče než v minulosti. Jediné, co s tím prý mohou dělat, je zvýšení úrovně znovuhratelnosti a přidání humoru do hry, což jim ukázaly testy na skutečných hráčích. Další možností pro ně má být přesun těch zajímavějších levelů do úvodních částí hry, když v závěru se k nim mnoho lidí nedostane, ačkoli toto není snadné kvůli dodržení příběhové posloupnosti.
Jak vidno, vývojáři nad touto problematikou hodně přemýšlejí, možná až příliš, přičemž toto "přešpekulování" nemusí být vždy k prospěchu věci, k čemuž se ještě určitě vrátíme - více v Milošových dojmech z E3.