Jak vznikal tropický ostrov do Arma 3?
Vývojáři nám odpověděli.
Vlastní zpráva - Když Bohemka v polovině týdne ohlásila nový terén Tanoa pro Arma 3, tipovali jsme to dle traileru na Fidži. Podobné ostrovy v Tichomoří totiž nejsou vždy jen rájem ve stylu Bora Bora či podobných dovolenkových destinací s nádhernými atoly a okolními lagunami, jak to mají často hráči zafixováno ze série Far Cry 3 či Crysis 1, vyskytují se na nich i podstatně méně atraktivní oblasti či ty poznamenané činností domorodců.
Nyní nám PR manažer Korneel van 't Land z domácího studia objasnil, jak vlastně tento tropický ostrov do hry vznikal. To se hodí vědět i kvůli důvěrně známé anabázi s dřívějším focením podkladů v Řecku pro původní hru a následným dlouhým vězněním dvou vývojářů.
"Členové týmu Arma 3 nedávno skutečně pro inspiraci navštívili Fidži, které má z geo-typické perspektivy naší Tanoa nejblíže. Každopádně, uspořádání ostrova ve hře bude kompletně fiktivní, nesnaží se kopírovat skutečnost ani o poměr 1:1 v rozloze," řekl Eurogameru.
Také jsme se od něj dozvěděli, že tento velký datadisk se příští rok bude jmenovat nějak jinak než Tanoa, oznámí ho až někdy později.