Skip to main content

Jak vznikal poslední trailer Kingdom Come?

Nebyl podvodný.

Vlastní zpráva - Pondělní upoutávka na alfu ve světě trochu zapadla kvůli způsobu jejího šíření novinářům. Přesto není od zajímavosti se detailněji podívat na to, co vlastně obsahovala a jak se zrodila. I třeba kvůli běžné praxi v herním průmyslu, kdy takové trailery dlouho před vydáním moc neodpovídají vzhledu finální hry a různě se upravují.

"Všechny scény z teaseru vznikaly přímo v CryEnginu, nebyly dotvářeny v žádném dalším 3D softwaru. Finální úpravy po exportu se týkaly jen color gradingu, takže se postprodukčně nic neměnilo ani neretušovalo," ujistil Eurogamer Martin Klekner z pražského studia Warhorse, mimochodem bývalý herní redaktor.

Podle něj by se do každé scény z teaseru dalo přímo skočit a procházet v ní, resp. přehrávání přerušit a rozhlédnout se kamerou někam jinam. Použita pochopitelně byla herní mapa oblasti, kde se brzký alfatest pro podporovatele bude odehrávat. Jen animace se pak nahrály na motion capture a animátoři je doupravili.

"Ne každá scéna v Kingdom Come samozřejmě bude takto malebná, jelikož se jednalo o dlouho připravované záběry s přesně danou příběhovou linkou," upozornil závěrem Martin Klekner.

Jeho kolega Jan Zámečník ještě na Facebooku zdůraznil klíčový fakt, že teaser byl renderován přímo ze hry: "Nešlo o teaser, jak jsou lidé zvyklí, že se jen vezmou herní data a celé se to pak dělá v nějakém 3D software."

Read this next