Skip to main content

Jak vzniká MMO Project Titan

Blizzard ho nechává komunikovat s WoW.

Greg Street, systémový lead designér World of WarCraft, v rozhovoru s Eurogamerem popsal vývoj příštího MMO od Blizzardu, které vzniká pod kódovým označením Project Titan.

"Nechali jsme některé klíčové členy našeho týmu, aby přešli na vývoj Titanu," řekl Street. "Když nabíráme nové lidi, ptáme se jich, jestli jsou spokojení s WoW nebo zda chtějí zkusit něco jiného, a podle toho je zařazujeme do jednotlivých tvůrčích týmů."

Blizzard se ale k těmto vývojářům periodicky vrací a dál s nimi promlouvá, což mu umožňuje neustálou výměnu nápadů i směrování obou MMO tak, aby se vzájemně nekryla. I to se samozřejmě stane, prý zrovna nedávno chtěl jeden z designérů Titanu přenést jakýsi nápad do příštího přídavku pro WoW. Který nápad to byl nám samozřejmě Blizzard odmítl prozradit.

"Designéři kradou nápady celý život. Je těžké se podívat na některé z vlastností World of WarCraft a říct: Blizzard je geniální, že v naprostém myšlenkovém vakuu přišel s takovými nápady. Prostě jen budujeme na tom, co nám odkázali předešlí herní designéři," vysvětlil Street.

O tajemném Projectu Titan se neví téměř nic kromě toho, že už minimálně od března je v hratelné podobě. Paul Sams z Blizzardu tehdy řekl, že jde snad o jejich nejlepší hru všech dob a že pevně věří, že Project Titan zastíní i slávu World of WarCraftu. Podle uniklého interního plánu firmy by onlinovka měla vyjít koncem roku 2013.

Read this next