Jak vypadají Grand Theft Auto 5 a Zaklínač 3 v raytracingu?
Hezká tech-dema s novým nasvícením.
Pokud to nebude přílišný žrout výkonu v rozhlehlém otevřeném světě na PlayStation 5 a příštím Xboxu, je docela klidně možné, že něco takového se v Grand Theft Auto 6 jednou vyskytne.
Metoda dynamického nasvícení nazvaná globální iluminace, počítaná v reálném čase v raytracingu, je zatím k dispozici jen coby tech-demo, resp. neoficiální mod pro Grand Theft Auto 5 (Xzone.cz).
Konkrétně se jedná o alfa verzi Marty McFly's neboli (Pascal Gilcher) RayTraced Global Illumination shaderu pro Reshade v GTA5.
No řekněte, nebylo by takové dynamické stínování aut či realistické nasvícení interiérů v základu příštího GTA opravdovou peckou?
Prakticky paralelně s tím se objevilo další srovnávací tech-video, které demonstruje to samé v Zaklínač 3 (Xzone.cz).
I tam tento Marty McFly's RT Shader zařídil značný pokrok vizuálu a celkové atmosféry hry, viz třeba srovnávací obrázek z kostela níže.