Jak tvůrci God of War využijí výkon PlayStation 5?
Pokračování jisté.
Nový díl této severské akční adventury ještě není oficiálně oznámen, ale ředitel tvůrců minulého dílu ze Sony studia v Santa Monice se už nezdráhá otevřeně hovořit na toto téma.
Cory Balrog se v americké talkshow Animal Talking rozvášnil, kterak by tato série jednoho dne mohla využít výkon PlayStation 5.
"Nejvíce jsem nadšen z naprosté minimalizace načítacích obrazovek. V této sérii jsme usilovně snažili, abychom jakýkoli druh loadování ukryli, ale díky SSD v PS5 bude dramaticky omezeno."
Tvůrce také naznačil, že budou schopni udělat nějaké opravdu báječné věci, jaké předtím nebyly možné. Zároveň ale dodal, že skok mezi PS4 a PS5 nebude tak dramatický, jako byl třeba mezi PS2 a PS3. Tahle nadcházející generace konzole prý bude trochu jiná, i protože už lépe porozuměli celému procesu přechodu.
Když to zkusíte číst mezi řádky, vyplývá z toho, že by snad pokračování mohlo stavět na základech předchůdce a tudíž by vývoj nemusel trvat tak dlouho.
Přestože to stále nelze brát jako potvrzení God of War 2 pro PS5, ledacos to napovídá. Barlog sice nedávno shodil spekulace o brzkém oznámení ze stolu, ale to neznamená, že by hra nebyla ve vývoji. Otázkou také je, jestli PCčkáři dostanou spekulovaný port jedničky, jako se tomu aktuálně děje u Horizon: Zero Dawn.