Skip to main content

Jak tvůrci God of War využijí výkon PlayStation 5?

Pokračování jisté.

Nový díl této severské akční adventury ještě není oficiálně oznámen, ale ředitel tvůrců minulého dílu ze Sony studia v Santa Monice se už nezdráhá otevřeně hovořit na toto téma.

Cory Balrog se v americké talkshow Animal Talking rozvášnil, kterak by tato série jednoho dne mohla využít výkon PlayStation 5.

"Nejvíce jsem nadšen z naprosté minimalizace načítacích obrazovek. V této sérii jsme usilovně snažili, abychom jakýkoli druh loadování ukryli, ale díky SSD v PS5 bude dramaticky omezeno."

Ilustrační obrázek z minulého dílu

Tvůrce také naznačil, že budou schopni udělat nějaké opravdu báječné věci, jaké předtím nebyly možné. Zároveň ale dodal, že skok mezi PS4 a PS5 nebude tak dramatický, jako byl třeba mezi PS2 a PS3. Tahle nadcházející generace konzole prý bude trochu jiná, i protože už lépe porozuměli celému procesu přechodu.

Když to zkusíte číst mezi řádky, vyplývá z toho, že by snad pokračování mohlo stavět na základech předchůdce a tudíž by vývoj nemusel trvat tak dlouho.

Přestože to stále nelze brát jako potvrzení God of War 2 pro PS5, ledacos to napovídá. Barlog sice nedávno shodil spekulace o brzkém oznámení ze stolu, ale to neznamená, že by hra nebyla ve vývoji. Otázkou také je, jestli PCčkáři dostanou spekulovaný port jedničky, jako se tomu aktuálně děje u Horizon: Zero Dawn.

Read this next