Jak tvůrce Rust drtí vracení peněz na Steamu
Ale považují ho za klad.
Garry Newman zveřejnil oficiální sttatistiky o něčem, o čem se moc nemluví, ačkoli to ovlivňuje celou herní branži.
Na jednu stranu to tlačí vývojáře k vyšší kvalitě a trvanlivosti her, zatímco na straně druhé to chrání zákazníky. Ti se i díky tomu nebojí riskovat se svými nákupy a už je nemusejí tolik zvažovat, když vlastně o nic nejde a mohou požádat o refundaci.
Za populární hru Rust vrátili peníze zpět celkem 330 tisíci lidem. Celkově jde o částku přes 4 miliony dolarů, tedy skoro sto milionů korun.
Jako nejčastější důvody, proč o to žádají, se uvádí, že hra není zábavná nebo že má špatný výkon.
Jelikož hru dle SteamSpy vlastní 5,5 milionu majitelů, jde o nemalých 6 procent zákazníků. Vývojář se na ně ovšem nezlobí a považuje to za pochopitelné, když Rust je docela obtížný na naučení se.
"Domnívám se, že v dlouhodobém horizontu nám systém vracení peněz na Steamu přinesl větší prodeje než ty ztracené, protože díky jeho přítomnosti nakupují i lidé, kteří by jinak peněženku z kapsy nevytáhli.