Jak těžcí budou nepřátelé v Bloodborne od tvůrců Dark Souls?
Pokud budete pasivní, zemřete.
From Software jsou známí svými hrami pro hardcore hráče a Bloodborne nebude očividně žádnou výjimkou.
"Nepřátelé jsou silní a agresivní. Pokud budete pasivně čekat, budete snědení a zabití," říká Hidetaka Miyazaki. "Musíte v soubojích aktivně postupovat. A když říkám aktivně, může to znít, že vaše postava je silnější a nepřátelé slabší než v Demon's Souls. Není tomu ale tak."
V dřívějších hrách From Software se spousta soubojů řešila aktivním bráněním. Zde také bude možnost bránění, ale nebude tak důležité jako jiné aspekty. Ačkoli budou také ve hře zbraně, na velké vzdálenosti vám k ničemu moc nebudou. Fungovat budou až na mnohem kratší vzdálenost.
Podle posledních zpráv by mělo Bloodborne vyjít na PS4 mezi lednem a březnem 2015.