Jak složitě shánělo Score plné hry od UbiSoftu?
Opožděné číslo je venku.
S několikatýdenním zpožděním dnes dorazilo na pulty trafik nové číslo Score s pěknou obálkou a velkým preview Fallout 4.
Časopisu, kterého se dle červnového auditu prodalo 8593 kusů, téměř dvakrát více než o polovinu lacinějšího Levelu, čerpá-li se z posledních publikovaných čísel a jeho trvale sestupné tendence (Level nevyšel ani o těchto prázdninách).
Mikoláš Tuček, který se vedle moderování Re-Play a jiných aktivit o shánění plných her ve Score stále stará, na svém Facebooku vypíchl, jak obtížné bylo ukořistit tyhle dva lákavé kousky: "Hry od Ubisoftu jsem zkoušel asi pět let, tenhle deal byl tak na 180 emailu a tabulka, ve které jsem licitoval, měla sedm verzí. Až na E3 jsme se nakonec domluvili. Ufuf. Užijte a more to come".