Skip to main content

Jak si stojí různé verze Rage?

Carmack srovnal vývoj Xboxu 360, PS3 a PC.

Redaktoři amerického Game Informeru si nedávno ve studiích id Software zahráli jejich nadcházející akci s otevřeným herním světem Rage - a dokonce ji viděli v pohybu na všech třech cílových platformách.

"Na PC běží ve vyšším rozlišení, s větším vyhlazováním hrán a rychlejším načítáním textur, ale víceméně je to na všech platformách ta stejná hra," řekl k tomu John Carmack, zakladatel a šéf společnosti.

"PlayStation 3 má trochu větší teoretickou výpočetní sílu, takže na něm máme víc prostoru," řekl k druhé platformě Carmack. A hlavní programátor, Robert Duffy, dodal: "Udělali jsme dobře, že jsme PlayStationu 3 na začátku vývojového cyklu věnovali dost času a naučili se s ním pracovat, díky tomu se nám tahle verze opravdu daří."

"Dělat hru pro Xbox 360 bylo určitě snažší," srovnal dvě platformy Carmack. "Rozhodně jsme do verze pro PlayStation 3 museli vložit větší úsilí."

Redaktoři samotného časopisu dodávají, že hra na všech platformách skutečně vypadá velmi podobně, snad jen že playstationová verze ještě momentálně nemá úplně doladěné barvy.

Rage je ve vývoji souběžně ještě pro Apple Macintosh, s jeho verzí jsou ale vývojáři zhruba o týden pozadu a proto ji raději novinářům neukázali.

Read this next