Jak se z Tomb Raidera stala lovecká hra
Nové nahrávky z Comic-Conu vyvolaly různé reakce.
Crystal Dynamics nechali na Comic-Conu zahrát E3 demo Tomb Raidera další novináře a je zajímavé sledovat tři různé typy reakcí, které tyto nelineární nahrávky od IGN vyvolaly v řadách veřejnosti.
"Vždyť to je prostá kopie Uncharted," vykřikne patnáctiletý konzolista, který ani ve snu netuší, že Tomb Raider existoval dávno před titulem Naughty Dog. Čekatel na Assassins Creed 3 uznale pokýve hlavou a konstatuje něco ve smyslu, že zdejší divočina je sice o něco menší, ale mnohem koncentrovanější, s kouzelnými potůčky, vodopády a stromy. Po nich se dá rovněž lézt a skákat, což Lara Croft předvádí na již známé scéně se získáním luku. Na nahrávkách to kvůli kompresi tak nevynikne, ale když to vidíte na vlastní oči, nový Tomb Raider má hezčí grafiku než poslední Assassin.
A konečně pamětníci Deer Huntera si všimnou příklonu k loveckým hrám a pokusu o simulaci ekosystému. Jak říkají tvůrci, Lara prostě něco jíst musí, takže vytáhne luk, zamíří na jelena a pak ho se sebezapřením vykuchá. Podobným způsobem tu loví i menší zvěř, zatímco jindy se musí bránit před naskakujícími vlky.
Tomb Raider pro PC, PS3 a X360 vyjde v březnu 2013.