Skip to main content

Jak se v raytracovaném Londýně z Watch Dogs Legion odrážejí kaluže, výlohy či Temže?

10 minut z PC preview-verze na RTX 2080 Ti.

Hackerská akce trochu zůstává v pozadí za Assasssinem a Far Cry, ale z trojice AAA titulů od UbiSoftu je momentálně v nejpokročilejším stavu vývoje.

Rozpracovanou PC verzi Watch Dogs Legion proto již bylo možné poskytnout novinářům, aby čtvrt roku před říjnovým vydáním prozkoumali technickou stránku, což svědčí o sebevědomí výrobce.

Tento klon GTA ve futuristickém Londýně bude na grafických kartách GeForce RTX podporovat raytracing a právě na něj se zaměřili kolegové z Digital Foundry v jejich desetiminutovém sestřihu z hraní.

Všimněte si v něm zejména četných kaluží po dešti na londýnských ulicích, které ještě v žánru nejsou zvykem. Nebo odrazu hlavní postavy ve výlohách obchodů (byť prý renderovaném v nižším rozlišení než zbytek scény) s neonovými reklamami, případně světel v místním parlamentu, odrazu okolí na autech nebo vodní hladiny řeky Temže.

Watch on YouTube

Zatím logicky nešlo vyvodit žádné závěry o chodu hry, vzhledem k nedodělanosti a nemožnosti aktivovat v menu důležitou funkci DLSS 2.0 (viz i včerejší tématický článek). Takže titulky, že preview-verzi nebylo možné na RTX 2080 Ti rozjet v 1920x1080 na Ultra nastavení kvality s raytracingem na více než 30fps (výrobcem zamčený framerate), jsou trochu zavádějící - finálka určitě 60fps na PC povolí (ale 4K se zapnutým raytracingem asi jen těžko?).

Digital Foundry jinak byli nadšeni z toho, jak hezky a věrně je britská metropole do hry převedena, i za kolik různých postav s unikátními schopnostmi a odlišným postupem lze hrát. Považují Watch Dogs Legion za názornou ukázku toho, kterak by mohl být raytracing implementován do budoucích her s rozlehlým otevřeným světem, třeba i na konzolích.

Ukázány jsou také bohaté možnosti nastavení z menu, kde jsou geometrie, prostředí, rozlišení textur, stíny, odrazy, motion blur, depth of field, bloom, ambient occlusion, post-process anti-aliasing, extra detaily, ostrost DLSS, raytracing, temporal upscaling atd.

Nejnovější hry testujeme na výkonném počítači LYNX Grunex Super Gamer 2020.

Read this next