Skip to main content

Jak se The Order: 1886 vylepšilo oproti E3 2013?

Neuhádnete, u čeho se PS4 nejvíce zadýchá.

Když lidé viděli trailer The Order: 1886 poprvé na výstavě E3 v roce 2013, mnoho z nich prý nevěřilo tomu, že šlo o záběry ze hry (bylo tomu tak, jen se používaly nehotové podklady).

Za necelé dva roky ale studio Ready at Dawn dokázalo kvalitu grafiky ještě citelně zdokonalit, což se tak často nestává, obvykle spíš vídáme downgrade oproti odhalovacímu videu (pro příklady není nutné chodit daleko).

"Každý prvek hry, jako je nasvícení, stínování či fyzika, všechno bylo od prvního traileru vylepšeno. A oproti stavu hry před čtyřmi měsíci došlo k dalšímu pokroku, např. že se postavám hýbou vlasy ve větru díky fyzikální simulaci, podobně jako oblečení, avšak ne v interiérech, kde vítr nefouká," vysvětlil technický ředitel Andrea Pessino pro Meristation.

Nejnáročnější na výpočty jsou ale kupodivu vousy Percevala. Prý jsou tak detailní, že při přiblížení kamery se hardware PS4 během jejich vykreslování a správném nasvícení zadýchá více než ve venkovních scénách s vysokým dohledem do dálky.

Zábavné jsou i postřehy tvůrců ze sledování testerů: "Někteří lidé prostě najednou přestanou hrát, protože se (po návyku z jiných her) domnívají, že se nacházejí v cutscéně, kde postavu nelze ovládat, ačkoli mohou normálně hrát." Za zmínku stojí i fakt, že v celé hře nemá být jediná nahrávací obrazovka či cokoli podobného, abyste si odnesli kompletně plynulý zážitek.

Podívejte se na neoficiální srovnávací obrázky staršího cílového renderu a finální prodávané hry (via GearNuke):

Sledujte také: Papírák už otiskl verdikt nad The Order 1886, Japonský spot, The Order: 1886 průměrně trvá 8-10 hodin, Autoři The Order 1886 znovu o trvanlivosti: Chutě hráčů jsou různé.

Watch on YouTube

Read this next