Jak se odliší Rayman Legends na PS4 a Xbox One?
Nekompresované textury, žádné loadování...
Původně Wii U exkluzivita dohopsá 18. února i na nové konzole, takže se UbiSoft rozhodl osvětlit, v čem bude konverze jiná, vedle nových ovladatelných postav inspirovaných Far Cry.
Do očí by vás při hraní Rayman Legends na PS4 a X1 měla praštit hezčí grafika s nekompresovanými texturami. Vše proto bude ostřejší a všimnete si více detailů, které podtrhnou umělecký, ručně kreslený styl.
Výkon konzolí též dovolil odstranit nahrávací obrazovky při vstupu nebo opuštění levelu. Skokem do obrazu tedy ihned budete moci začít hrát, což poskytuje plynulejší herní zážitek, když vás prý nikde ve hře ani v menu nezabrzdí loadování.
Jelikož Rayman Legends běžel už na PS3/X360 v 60fps a 1080p, nemuseli vývojáři s technologií UbiArt Framework nic řešit a jen se soustředit na optimalizace.
PS4 verze navíc dostane speciální Camera mód, v němž se ocitnete po zmáčknutí dotykové plochy na ovladači. Hra se zapauzuje a svými dotyky můžete přiblížit či oddálit virtuální foťák, dokud nejste spokojeni a než přes tlačítko Share nasdílíte scénu s přáteli. UbiSoft tvrdí, že to je báječný nástroj ke kochání se grafikou i pro kreativce, které baví lovit zajímavé momenty, na něž při spádu normálního hraní není čas.
Více o Rayman Legends v recenzi PS3 verze, recenzi Wii U verze nebo srovnání grafiky.