Jak se Mass Effect Andromeda změnil oproti E3 2016?
Někdy až dost.
Nebylo by férové mluvit o nějakém downgradu, nic takového se nekoná. Spíš je otázkou, zda je to úplně etické a v pořádku, protože materiály z herních výstav jsou všemi mohutně sledované a hráči si mohou pamatovat něco jiného, než pak nakonec dostanou.
Uživatel NeoGAfu porovnal E3 2016 video s finální verzí Mass Effect Andromeda (Alza.cz), kterou už teď mnozí recenzenti hrají.
Všimnout si lze změny shaderů pro obličej a oči postavy, stejně jako jiného, možná lehce horšího nasvícení scény.
Na obranu EA je potřeba dodat, že nikdy netvrdili, že by šlo o reprezentativní vzorek finálního produktu, naopak často varovali před nedodělky. Je úplně přirozené, že hry se během dlouhého vývoje mění, to není ničí chyba a patří to k věci.
Ne že by finální Mass Effect bylo ošklivé, to ani náhodou, grafika na Frostbite enginu je dle našeho názoru úžasná a velkým pokrokem oproti minule... Jen je trochu zvláštní, že videa na E3 často vypadají vyšperkovaněji než prodávaná verze.