Jde o jednu z prvních a ojedinělých příležitostí podívat se, jak se konzoli od Sony dařilo v jednotlivých lokalitách světa.
Daniel Ahmad, senior analytik z Niko Partners, totiž zjistil a na Twitteru zveřejnil přesná čísla PlayStation 4 na hlavních trzích.
Čísla z České republiky tam samozřejmě nejsou, o nich se můžeme nadále jen dohadovat, jestli to jsou za těch mnoho let a po tolika slevových akcích vyšší desítky tisíc či nižší stovky tisíc kusů, domácí pobočka Sony tento údaj sama od sebe bez svolení centrály prozradit nesmí.
Nejvíce je PS4 oblíbená kupodivu nikoli v Japonsku, domovině výrobce, nýbrž v USA. Tam se ji už prodalo více než 30 milionů kusů, čili tvoří zhruba třetinu z celkového odbytu 100 milionů kusů.
Druhá, až s velkým odstupem je země vycházejícího slunce, která má na kontě 8,3 milionu kusů. Třetí po Japonsku je Německo se 7,2 miliony kusů, přičemž až po něm následuje Velká Británie s 6,8 miliony kusů.