Jak se bude Thief lišit na nextgenu?
Producent má jasno, co nechce dopustit.
Jestli jste se v neděli odpoledne nebo ze záznamu dívali na předváděčku Thiefa na EG Expo (viz níže), asi se shodneme, že prakticky nešel rozeznat od Dishonored, což je asi pozitivem. Přítomnost producenta z Eidos Montreal na výstavě se využila k zjištění odpovědi na obligátní otázku, když simulátor historického zlodějíčka nakonec bude i pro staré konzole.
"V nextgen verzi toho můžeme zobrazit mnohem více, čili hra na Xbox One, PlayStation 4 i PC bude obsahovat hezčí textury i více detailů. Možná dojde i na nějaké optimalizace nahrávacích časů," odpověděl Joe Khuory.
Čeho je ale absolutním odpůrcem, je odlišná rychlost běhu hry na různých platformách. Sice to přímo nezaznělo, ale vyplývá z toho, že všechny verze zřejmě pojedou shodných 30 snímků za vteřinu, protože těžko lze čekat od PS3/X360, že by zvládly 60fps, tudíž se jim nové konzole i PC budou muset přizpůsobit.
"Chceme, aby herní zážitek Thiefa byl všude stejný. Snažíme se, aby i hráči na starých konzolích byli ohromeni vizuálními detaily, ne aby se cítili, že dostali nějakou downgradovanou či ošizenou verzi," dodal producent už koncem února vycházející hry.