Skip to main content

Jak Rainbow Six Siege a Evolve vzrostl počet hráčů

Statistika nuda... není.

Uspořádání víkendu s plnou verzí zdarma, změny obchodního modelu (Starter Edition) či přechod na Free-2-Play multiplayerovým hrám logicky velmi svědčí.

Dokládají to nově odhalené grafy hned u dvou takových, které byly dříve považovány za nepříliš úspěšné a mnozí se jim vysmívali za statistiky počtu hráčů na Steamu. Ale když se výrobce začal trochu snažit, probudil se ze zkostnatělého starého způsobu distribuce a reagoval na nové trendy, situace se okamžitě obrátila.

Rainbow Six Siege (Alza.cz) má nyní o 40 procent více aktivních denních uživatelů než v době vypuštění loni o Vánocích, uvedl UbiSoft pro IGN spolu s grafy. A to jich ještě tisíce zabanoval kvůli cheatování. Přičítá to mj. neustávající DLC podpoře, naposledy Skull Rain, i když ty důvody budou v reálu trochu jiné:

Podobně je na tom jiné "ošklivé kačátko" Evolve od 2K. Po pouhém měsíci od změny na Free-2-Play hlásí nárůst hráčské základny o tisíce procent, všimli si DSO z veřejně dostupných dat. Předtím tuto asymetrickou akci od Turtle Rock hrálo jen 2703 lidí, nyní to je okolo 200 tisíc.

Rovněž Evolve bude nadále podporováno přídavky, jako byl před pár dny Cataclysm update. Ten do hry přidal mapu s pádem meteoritů z oblak, které vám ubližují a musíte před nimi utéct. Vedle toho je možné hrát co-op společně s boty, kdy váš tým doplní skupinka AI řízených postav. Má jít pouze o předzvěst pozdějšího většího co-op rozšíření.

Watch on YouTube

Read this next