Jak půllitr s pivem v Kingdom Come křičí do okolí
Dan Vávra vysvětluje inteligenci objektů.
Vlastní zpráva - V návaznosti na nedávné oznámení, že i každá s odpuštěním blbá ovce bude mít v Kingdom Come: Deliverance svou umělou inteligenci, vyšlo také prostřednictvím PCGamesHardware najevo, že určitou AI budou ve hře disponovat i vybrané objekty.
Jelikož nám nebylo úplně jasné, jak to vlastně bude v praxi fungovat a zda už tyto proklamace nejsou zbytečně přehnané, poprosili jsme Dana Vávru, aby nám vysvětlil, jak to myslí.
"V zásadě jde o to, že objekty ve hře jsou schopné sdělovat NPC postavám, co se s nimi dá dělat, jak a kdy. Třeba půllitr vysílá do okolí signál, aby ho někdo vypil, pokud je plný. A když je vypitý, začne vysílat zprávu, aby ho někdo dolil," přiblížil Eurogameru kreativní ředitel Warhorse Studios jejich skoro až fantasmagorický důraz na simulaci i těch nejmenších detailů pro co největší uvěřitelnost historického světa.
Více o Kingdom Come, včetně HW nároků a posledního blogu tvůrců, v kompletním zpravodajství.