Jak za poslední měsíc pokročila jednání o Kingdom Come?
O hledání partnerů na GDC, web-shopu či nevejití se do kanceláří.
Den po anglické verzi publikoval Dan Vávra z Warhorse nový blogový příspěvek už i v českém jazyce, v němž detailně popisuje prakticky všechno, co za poslední měsíc museli řešit. Po skončení kickstarterové kampaně se zjevně nenudili ani na vteřinu. Jako vždy se jedná o poutavé čtení, které dovoluje nahlédnout hluboko pod pokličku vývoje.
Nových informací tam zase tolik není, snad jen že v nejbližších dnech bude spuštěn webshop (dovolující předobjednávku hry, zatím ale bez konzolových verzí) a že krabicovou verzi Kingdom Come: Deliverance v objemu statisíců kusů pravděpodobně vydá na pulty zahraničních obchodů nějaký menší distributor. Tací prý tvůrcům při jednáních na nedávné výstavě GDC nabídli lepší podmínky než ti největší vydavatelé, kteří za propagaci apod. požadovali polovinu zisku. Nehledě na to, že nechtějí dopadnout nenávidění jako Oculus Rift s Facebookem, pokud by teď hru pod sebe vzal někdo jako např. EA.
Kanceláře v pražském Karlíně prý praskají ve švech (brzy bude členů týmu 60), takže Warhorse zjistili, že se budou muset brzy stěhovat jinam, aby dočasně nemuseli okupovat vedlejší prostory jednoho internetového deníku. Vávra jinak ocenil, že na vše už není sám, když má pod sebou nově zaměstnané designéry, ačkoli se jim prý zatím nemůže naplno věnovat kvůli řešení dlouhodobějších záležitostí a cílů. Jinak jim to asi klape, když prý byli schopni vymyslet mechanismus pro hraní za barda během pauzy na oběd. Úryvky toho nejzajímavějšího z blogu:
Kompletní blog z dnešního odpoledne čtěte na tomto linku.