Jak měl vypadat zrušený remaster GoldenEye 007
Klasika pro XBLA.
Jedna z prvních first-person stříleček všech dob, kterou možná máte i vy v živé paměti z Nintendo64 díky na svou dobu přelomovému levelu na vodní přehradě v Sovětském svazu, se měla dočkat moderní předělávky.
Na GoldenEye 007 pro platformu XBLA makalo v roce 2008 studio Rare, bohužel spory s Nintendem ohledně práv vyústily v odpískání projektu. Dnes se aspoň díky Rare Thief můžeme podívat, jak vše tehdy mělo vypadat:
Hráči prý měli mít možnost přepnout z HD do původní grafiky z N64 jednoduchým stiskem tlačítka, vedle zamýšleného běhu v 60fps. Vedle toho se dokonce počítalo s multiplayerem na třech mapách.
Později vyšlo shodně pojmenované GoldenEye 007 pro Wii ve 2010, jehož následný HD port pro X360/PS3 v 2011 moc slávy nezaznamenal.