Jak měl vypadat zrušený SimMars?
S technologiemi jak od NASA.
Bývalý výtvarník firmy Maxis - Ward Moore, aktuálně odhalil některé zajímavé detaily týkající se dříve zrušeného projektu SimMars, na němž se pracovalo v devadesátých letech minulého století.
SimMars měl být jakýsi mix RPG a simulace kolonizace rudé planety pomocí pokrokových technologií, inspirovaných NASA. Což přitom nebyla jediná inspirace, neboť hra do značné míry vycházela z úspěšné knižní trilogie od spisovatele K.S.Robinsona (Red Mars, Green Mars, Blue Mars).
V SimMars si kolonizátor musel dobře naplánovat a rozvrhnout síly na celý šestiměsíční cyklus, což byla doba, za kterou se na Mars ze Země dostala nová loď se zásobami a dalším materiálem. Do té doby si musel vystačit s tím, co měl, takže na pořadu dne měly být kreativní recyklační metody. Asi nemusím zmiňovat, že cílovou platformou pro tenhle nápad mělo být PC.
Jak SimMars měl vypadat, zjistíte v nyní zveřejněných obrázcích.