Jak šlape Monster Hunter World na PC?
Technické postřehy + vytípané obrázky v ultra hi-res.
Média dostala od Capcomu zelenou, aby se podělila o první názory na brzkou PC konverzi Monster Hunter World (Alza.cz), která se na Steamu objeví už začátkem srpna (krabicově začátkem září).
Prý jde o solidní port, který myslí na budoucnost. Potřeba má být hlavně slušný procesor, na který je hra náročná.
V menu si lze nastavit limit fps na 30, 60, 120 a neomezeně. Rozdíl renderovací kvality mezi nízkými a vysokými detaily nemá být příliš znát. Jinak se zdá, že PC verze sdílí s konzolovým originálem ty samé textury a grafické podklady.
Na sestavě i7-4790k s GTX 1080 a 16GB RAM čekejte 44fps na nejvyšší detaily, 65fps na střední a 108fps na nízké (malý test v komplexní scéně v centru hry).
Vytípané obrázky v ultra hi-res rozlišení a nahrávky: