Skip to main content

Jak šlape Monster Hunter World na PC?

Technické postřehy + vytípané obrázky v ultra hi-res.

Média dostala od Capcomu zelenou, aby se podělila o první názory na brzkou PC konverzi Monster Hunter World (Alza.cz), která se na Steamu objeví už začátkem srpna (krabicově začátkem září).

Prý jde o solidní port, který myslí na budoucnost. Potřeba má být hlavně slušný procesor, na který je hra náročná.

V menu si lze nastavit limit fps na 30, 60, 120 a neomezeně. Rozdíl renderovací kvality mezi nízkými a vysokými detaily nemá být příliš znát. Jinak se zdá, že PC verze sdílí s konzolovým originálem ty samé textury a grafické podklady.

Na sestavě i7-4790k s GTX 1080 a 16GB RAM čekejte 44fps na nejvyšší detaily, 65fps na střední a 108fps na nízké (malý test v komplexní scéně v centru hry).

Vytípané obrázky v ultra hi-res rozlišení a nahrávky:

Watch on YouTube
Watch on YouTube

Read this next