Jak je to s xboxovou exkluzivitou PlayerUnknown's Battlegrounds?
Rozšířena spolupráce s MS.
Po večerní smršti nečekaně mrtvé pondělní dopoledne - znovu připomínající, že se Gamescom svou důležitostí ani zdaleka nemůže měřit s E3 - rozčeřila debata o jedné starší záležitosti, poprvé oznámené paradoxně právě v červnu na E3.
Microsoft totiž pokračuje v propagaci PlayerUnknown's Battlegrounds coby konzolové exkluzivity. Stal se navíc přímo vydavatelem verze pro Xbox One, protože zjevně půjde o dojnou krávu jako na PC (nyní 8 milionů prodaných kusů Early Access), takže z jeho pohledu není žádoucí se s někým dalším dělit o tržby.
Redaktor Windows Central, Jez Corden, nicméně na Twitteru krotí vášně. Podle jeho zjištění půjde jen o něco podobného, jako byl Rise of the Tomb Raider (Alza.cz), kde vydavatelskou činnost zajišťoval též Microsoft, ale nevyloučilo to pozdější uvedení na PS4 (po roce).
Tvůrci této mimořádně populární onlinovky z Bluehole k tomu na objasnění uvedli následující:
"Rozšířili jsme teď naše partnerství s Microsoftem, takže budeme více úzce spolupracovat s Xbox týmem a dostaneme větší podporu. Toto partnerství dovolí našim vývojářům, aby se mohli soustředit čistě na vývoj PC / Xbox verzí a aby PlayerUnknown's Battlegrounds mohlo dorazit k xboxovým hráčům dříve, než by dorazilo normálně."
Níže ještě nové tech-video o PC verzi od Nvidia, která do hry přidala funkci pro automatické zaznamenávání zabití s možností sdílet kamarádům přes ShadowPlay.