Jak je to s různými obtížnostmi v Deus Ex 3
Vznikly v tom docela pěkné zmatky.
V říjnu 2010 se objevil na internetu rozhovor s někým, kdo se jmenuje Sebastien Bich a kdo měl být tiskovým mluvčím hry Deus Ex: Human Revolution. Ten na otázku různých obtížností odpověděl: "Bude pouze jedna. Obtížnost se bude určovat podle toho, kolik máte bodů zkušenosti a jak se vylepšujete ve hře."
To je podle všeho nesmysl. Alespoň podle článku v PC Gameru, kde s novináři mluvil producent hry David Anfossi. "Ten člověk byl buďto opilý nebo tu vůbec nepracuje," řekl jim. "Máme klasické tři stupně obtížnosti: lehkou, normální a těžkou. Obtížnost se nijak neodvíjí od vašich zkušeností, nic takového."
Zajímavé ale je, že článek v PC Gameru se k původnímu rozhovoru odkazuje, ale nemluví se tam o Sebastienu Bichovi, nýbrž o Mattu Birchovi. Je to opravdu záhadná osoba, protože když se je snažíte vyhledat, Sebastien Bich a Matt Birch existují pouze v článcích PC Gameru a v původním rozhovoru, který vyšel na serveru Games.On.Net.
Ale pan producent je pravý, tak ten má snad pravdu.