Jak Hellblade 2 posune hranice animací tváří ve hrách
Něco takového tu prý ještě nebylo.
Xboxová exkluzivita od studia Ninja Theory opět ohromila účastníky GDC. Na letošní ročník konference přivezla další tech-demo zaměřené na obličej postav.
Senua’s Saga: Hellblade 2 prý posune hranice, co se týče animace tváří lidí v reálném čase. Názorně to demonstruje nové krátké video o hlavní hrdince jménem Sensua:
Využívá totiž nástroj MetaHuman, součást Unreal Engine 5 od Epicu.
"Na cloudu umístěný nástroj vám dovolí vytvořit fotorealistické digitální lidi pro vaši hru či zážitek. Vše s takovou jednoduchostí, jako byste ovládali editor postavy v nějakém RPG, ale s takovou úrovní realističnosti a přizpůsobení, jako jste ještě nikdy předtím nezažili," praví Epic.
Tady je záznam celé prezentace: