Jak fungují boje v The Outer Worlds
Obsidianu se nelíbí narážky na Fallout 76.
Game Informer pokračuje ve svém pokrytí chystaného sci-fi titulu od tvůrců původního Falloutu. Tentokrát se zaměřil na boje.
Ty budou sice v The Outer Worlds věrné kořenům v RPG, ale budou se hrát jako kterákoli střílečka kvůli pohledu na dění z vlastních očí. Zatímco menší střety zvládnete levou zadní, pokud umíte střílečky, složitější bitky budou vyžadovat taktické využití schopností a dovedností.
Jak je zjevné z videa, boje se zjevně inspirovaly Falloutem, ačkoli tu samozřejmě není systém VATS. K dispozici totiž budete mít omezenou možnost zpomalit čas. Čím více se v tomto módu budete hýbat či střílet, tím rychleji tuto výhodu vyčerpáte.
Šéf studia Obsidian Feargus Urquhart se také vyjádřil na konto fanouškovských reakcí na prosincové odhalení.
Vysvětlil, že neměli žádný úmysl navážet se do Fallout 76. Když prý na hře začali v roce 2015 pracovat, neměli vůbec ponětí o tom, že oznámení bude načasováno zrovna na dobu krátce po selhání hry od Bethesdy. Ty texty do traileru, že hra pochází od tvůrců originálního Falloutu a Fallout New Vegas, prý byly připraveny již od léta a tehdy nikdo nevěděl, jak Fallout 76 dopadne.
"Proti Bethesdě nic nemáme, miluji hraní jejich série Fallout, krom toho ani nesoupeříme o ty samé peníze od hráčů. Bethesda má v úmyslu vzít Fallout jiným směrem, na čemž není nic špatného. Značka jim patří a mohou si s ní dělat, co uznají za vhodné. Nicméně podle nás existuje spousta lidí, kteří měli rádi, čím byl původní Fallout, a ty chceme uspokojit se stylem The Outer Worlds. Bude se líbit všem, koho bavil New Vegas," domnívá se Urquhart.