Jak epický 3D trailer na komiks Huxley vznikl s pomocí NVIDIA Studio
Kouzlilo se s blokem a tužkou jako za starých časů.
Napínavý postapokalyptický sci-fi komiks Huxley ožil tento týden v akčním 3D traileru. Jeho autor Ben Mauro pracoval na filmech jako Elysium, Valerian nebo aktuálně vznikajícím Metal Gear Solid. V jeho portfoliu nechybí ani hry, např. Halo Infinite a Call of Duty: Black Ops III.
Mauro se díky tomu během své bohaté kariéry setkal s mnoha renomovanými umělci a s několika z nich spolupracoval na oživení Huxleyho. 3D trailer jej zaměstnával jeden rok, ale práce na něm prý stála za každou strávenou minutu. Navazuje totiž na desetiletý proces tvorby samotného komiksu.
Při tvorbě Huxleyho Mauro kouzlil s blokem a tužkou jako za starých časů. Kreslil postavy a prostředí a pak je importoval do Adobe Photoshopu, kde využíval funkce "Artboards" k rychlému prohlížení referenčních děl pro inspiraci a "Image Size" k zachování důležitých detailů. U obou využil akceleraci pomocí GPU GeForce RTX 3090. Ta se také uplatnila při dokončování komiksu, kdy se Mauro rozhodl využít software Blender, aby vytvořil makety a náčrty scén s úmyslem je později převést z 2D zpět do 3D.
Detaily práce celého týmu přináší blog zde.
Novinky v oblasti technologií pro tvůrce budou jedním z hlavních témat přednášky CEO společnosti NVIDIA Jensena Huanga k příležitosti zahájení letošního ročníku konference GTC. Začíná 20. září od 17.00.