Skip to main content

Jak EA ovlivnilo Shadows of the Damned?

Poláci z hry udělali "východoevropský punk".

Šindži Mikami, producent nadcházející hororové akce Shadows of the Damned, se v rozhovoru s Gametrailers rozpovídal o vlivu vydavatele EA na výsledné dílo.

Původní nápad od producenta Sudy 51 totiž vypadal docela jinak, jmenoval se Kurajami (japonsky Temnota) a byl mnohem osobitější a více stylizovaný, než jaká bude výsledná podoba Shadows of the Damned.

Ke změně došlo na přání EA, což Mikami nekritizuje, pouze to uvádí jako fakt a jednu z věcí, s níž je třeba počítat při spolupráci s vydavatelem takového kalibru.

V jiném rozhovoru s Joystiqem zase Mikami prozradil, že stylem hry budou Shadows of the Damned trochu připomínat sérii Resident Evil. Nejde o poctu ani vykrádání, prý spíš něco, co bude zjevné především fanouškům téhle konkurenční hororové řady.

Mikami nicméně odmítá, že by Shadows of the Damned byly vyloženě jeho vlastní hrou - nemá prý rozhodující slovo, pouze dohlíží na to, aby šlo o sevřený tvar a aby Shadows of the Damned nenudily.

Designér Suda 51 zase v interview s Destructoidem prozradil, že většina členů tvůrčího týmu hry jsou tak trochu blázni a neustále do hry navrhují nejrůznější šílenosti. Právě díky vkladu polských výtvarníků třeba hra působí trochu jako "východoevropský punk", tvrdí Suda 51. To si můžete sami ověřit na posledních obrázcích a v novém traileru:

Shadows of the Damned - březnový trailer

Read this next