Jak dopadly recenze Life is Strange?
První epizoda už je venku.
Úplně obyčejné starosti dospívající dívky v realistickém prostředí amerického maloměsta s výborným vykreslením postav a vyprávěním příběhu, který asi už někdy zažil každý z nás, když se mu ztratil kamarád z dětství a vydal se ho hledat.
Tak nějak se dají shrnout recenze dnes vycházející první epizody adventury Life is Strange, která si z nich většinou odnáší vyšší osmičky, např. od Polygonu, Game Informeru, Destructoid, Gamereactoru či PSU. Zčásti i kvůli nostalgii, když si redaktoři vzpomněli na atmosféru jejich studií na škole. Nový startovní trailer:
Epizoda je prý dvě až tři hodiny dlouhá, což je určitě více, než se předpokládalo. Schopnost hrdinky přetáčet čas zpět se v recenzích považuje za vítané oživení tradičních příběhů, jen podle GameSpotu s nejnižší udělenou sedmičkou kazí vyprávění a shazuje váhu vašich voleb, když se můžete tak lehce vrátit zpět a situaci napravit. Tyto možností rozhodnutí v různých situacích, které hra v závěru rekapituluje jako ve Walking Dead a nutí k vyzkoušení jiného průchodu, už dnes tak zvláštní nejsou a všichni vám v nich prý zde připadají jako viníci.
Recenzenti ve světě se shodují, že až na maličkosti jako špatná synchronizace dabingu s pohybem úst teenagerek jde o velmi slibný začátek celé plánované řady pěti dílů. Oceňují i to, že po dohrání úvodu nedokáží odhadnout, kterým směrem se vše příště vydá a těší se na jeho pokračování.
Life is Strange vyšlo jen digitálně pro všechny platformy za pouhých pět eur a dokonce je k mání i krátké demo. Více ve včerejším deníčku nebo úvodních 20 minutách hraní.